onsdag 31 mars 2010

barndomsminnen!!

ibland önskar jag att jag var ett barn fortfarande. bara för att kunna få dendär upprymda känslan, pirret i magen, och skutte i benen.. för ngt speciellt va det med soliga vårvinterdagarna.

än idag, fast jag inte vart ut till kökar på 10 år om våren, så känner jag ett sånt behov att få komma dit ut om våren. att kunna få känna den där friska luften, bitande kylan, värmande solen o bäckarna som porlar... o inte minst men att gå ut o gå, få uppleva det där med fågelsången i örat. det r ngt spec...

alla dessa vinterpicnicar med mosters familj, med grillning i baktanke... d e faktiskt myys!

men fast ajg älskar det, så ha det hänt ngt med vår generation... för inte kommer vi oss för alls..
en stor eloge för systrarna engdahl för det, med 6 ungar!

åååh, bara väntar att barnen o jag kan få plocka årets första vårblommor... vill ha in =)

fuck.. jag låter kär.... jag e kär i våren!!

Inga kommentarer: