fredag 19 mars 2010

mattips!

tusan!
lagade smarriga lövbiffsrullader m mustapekka i... nomnom :P
idag blir det nyheten i huset: potatis o purjosoppa
i morgon: bakad potatis med räkröra..

ska bli gott med lite annan mat än pasta sju dagar i veckan =)

måste förnya matsedeln lite.. e såå less på mig o min dåliga fantasi, men plockat ihop lite för att få ngt nytt...
tur att man har byssbor som kan lite d där med mat... o brorsan.. ja han förvåna mig som fan iom ge tipset om goa lövbiffsrullarna..

annars ha vi väl haft en lugn vecka.. varannan dag utan bil i en veckas tid kan lätt bli påfrestande, men man får tillbaka... tjänster o gentjänster ;)

på söndag e man inringd till morgontur i huset... PANIK!! undrar hur många väckarklockor jag behöver ha på för att orka mig upp =P

men helgen ska vi börja med:
ett kalas i kväll till charmören som fyllt 5
o fortsätter i morgon på dagen med
ett tvillingkalas för töserna som blir 3!!

ha en underbar helg mina vänner! min kommer springa i väg som fan!

kram

Inga kommentarer: