tisdag 2 mars 2010

sockor?

man sätter sig ner, o tittar sig försynt runt.. ngn som är gravid? eller tittar folk på mig för att dom tror jag e gravid?

törsten kommer smygande o även toabehovet.. som kvinna vill man int lukta skunk!

oftast träffar man på ngn man känner o man känner misstanken med en gång..
men det är inte det som är det jobbiga... det skiter jag i va dom tror.

de jag tycker e sjukt varje gång jag kommer in till gynekologen, o blir sen ombedd att klä av sig.
va..??? där står ajg varje gång o blir paralyserad..

ska jag ta av mig sockorna eller inte????

2 kommentarer:

Erica L sa...

Haha, fan va du e bra på att formulera dej;))
har själv samma tanke varje gång;))
kramis

Anonym sa...

Ha ha!! Gu va ja skratta!! Snacka m att de faktiskt e så man tänker :) Klockren! /Tilda