måndag 15 mars 2010

friendship...

förbered er för ngt komplicerat, luddigt formulerat.....

tittat runt mig o insett hur bra vänner jag faktiskt har. o hur man själv är som vän.

för att haft en vän som ha blitt en bekant....
men sku jag inte träffa henne på 20 år tror jag faktiskt att jag sku kunna berätta va som helst för henne dagen då vi träffades igen.
då hon e av få forna vänner som verkligen vet allt om mig....
det känns bra att veta att tiden står still iaf för mig då man inte setts.
när man väl ses känns d som om vi sågs över en kaffe. igår
det som gör en ibland fundersam.. hur kan en sån bekantskap bestå, o vart tog vänskapen vägen ?

men mina vänner jag har, dom e fanimej bäst! kan inte klaga över något... inte nååt!

fan va jag trivs med livet!

1 kommentar:

Jill sa...

Jag håller med dig helt och fullt. Har några såna vänner som man vet att alltid finns där, trots att man inet hörs varje dag eller varje vecka eller varje månad, himla skönt är det!