tisdag 30 mars 2010

uppåttjack! =)

kära dagbok...... nej.... kära blogg.... eller... kära bloggläsare.....!!!!

för mig ha mycket ändrats den senaste tiden...
allt pga lite jävlar anamma!

att stiga upp på morgonen, känna sig lika skrynklig i ansiktet som underlakanet virat kring sig kring kroppen. att humöret är nere i tårna.. allt man vill ha är flyt o tystnad....
äter sin rutinmässiga naturella youghurt, med musli o känna allt smått som irriterar nerverna..
kaffet porlar, vilket man sen dricker tillsammans med blogg etc... efter det vaknar man o inser att man lever ett liv =)

MEN... det som ger mig energi, endorfiner, o allt tusans uppåtjacket är denna morgonprommis jag börjat ta...kommer in o hem som en helt annan människa som skulle kunna skutta upp till månen... eller ngt... ja den gör min dag!!

idag tog jag även en lite premiärtur med cykel... testa ifall jag vågar mig till parken med den o sonen bakpå.. =)

nepp,nepp... nu ha jag gjort mitt.. skall ta o putsa upp mitt hem innan cykelfärden...

hej svejs!

Inga kommentarer: