måndag 22 mars 2010

tidsbrist...

meeeh. jag som tänkte för tre veckor sen hur mycke tid ja hade att småpyssla påskpynt med barnen.. hade så mycke planer, o så liiite jag nu mitt i allt hinner förverkliga.. =(

men men. .det kanske tar sig.. vad vet jag.. inte gråta över spilld mjölk nu inte..

i helgen, eller nja i söndags va man på jobb igen.. börjar bli en ful ovana det där, men undrar om jag ska kraångla mig till sverige i helgen eller om jag ska åka första dasagarna i april då viking går normalt igen.. men fre påsk behöver jag åka...thats it!

i dag skulle man besikta bilen, ha inte brytt mig om ngt alls inför besiktningen.. men va fan händer samma morgon man ska dit??? mmm jooo vindrutetorkarna slutar funka. (/&%¤..
kom inte på ngn som kunde hjälpa mig den tiden o inte iddes ajg ringa o avboka.. kanske kunde ärligheten övervinna allt.. men tydligen inte... MEN...
det va faktiskt det enda felet den hade .. =) imponerande ännu ett år... kommer aldrig göra mig av med gammelskrutten nu.. aldrig!!! så hör ni min bror säga ngt annat.. ring mig...
man ska ha mazda.. en gammal sådan.. funkar i alla lägen o sällan går ngt sönder!

love my car, love my kids, love my life!

Inga kommentarer: