onsdag 17 mars 2010

utvecklingen...

alltså jag minns inte alls.. men det jag minns med ronja är att hon vart ganska sen i utvecklingen jämfört med leo som definitivt vart allt för tidig med det mesta..
leo kröp tidigt, klättra tidigt, börja gå som niomånader, gick som en kung som tio månader...
lego, pyssel o att bygga o skruva ha han kunna länge.. men att han sitter som två åring o puzzlar helt kallt ett 14bitars puzzel förvånar mig.. det tycker jag e tidigt.. eller va det bara än en gång ngt som ronja va så sen med ??
jag måste säga att jag föredrar ett barn med liite senare utv. då man hinner förvänta sig saker än då det hittar på o klarar av alldeles för tidigt o föräldern är oftast helt oförberedd.
men jag ha lärt mig en enda sak av allt.... inget förvånar mig- allt kan ske!

Inga kommentarer: