torsdag 4 mars 2010

the weekend!

hell!
vart tar veckorna vägen? hinner bannemig faktiskt inte med.. med tanke på milstolpen nyår, så förstår jag inte vart januari o februari tog vägen..
kan inte ens göra en resume på va som gjorts eller hänt.. för nyåret va ju som igår..
me men livet går tydligen vidare ;)

alla längtar desvärre efter våren, kanske även jag innerst inne, allt för att få båttrafiken att funka igen, , snön smälta o framförallt, kunna förtränga den tuffa vintern många haft!

fan hamna i en snövall även jag igår.. fan om inte nerver åkt.. va fan, hemma, PÅ GÅRDEN!
nåväl, tackar för hjälpen jag fick! bilen sku annars fått stå kvar, i ren protest :P

snart e d helg hörrni, vettigudarna va vi ska underhålla oss med, men den hinner knappt komma innan den e förbi antar jag ;)

ha det gött nu.. nu ska ajg glo vidare på dårförarna...

Inga kommentarer: