söndag 4 april 2010

update!

ha int sluppit in på min egen blogg på flere dar, därav pissig uppdatering av tankar o livskriser.

högtider, helger, ledigheter, ensamhet, blablalbla... allt känns jävligt betungande just nu...

skulle jag bara kunna vänta in mannen som sku kunna komma hem o avlasta,
sku jag bara kunna få ett gulligt mezz...
sku jag bara kunna gilla läget
sku jag bara förstå.
sku jag.........

att va ensam med två barn går, men som i vanliga familjer så går inget utan problem.
men att va ensam med en uppmärksamhetstörstig tös, o en pojkspoling varav hans humör vart rejält på botten sen i torsdags gör mig tokig, förstörd nedbruten.. ja hoppet har ajg kvar.. för just nu kan det bli bara bättre... men va fan ska ajg ta mig tilll...
allt fan man gör är bara fel juh... o hela hans liv verkar justnu bestå av grinigheter...
semester bort fr allt.. ja hoppas drömmannen som inte finns kommer att erbjuda mig den snart...

japp.. tung påsk... thats it!

Inga kommentarer: