onsdag 7 april 2010

ååååh...
på fredag e de väl 3 veckor... eller e d fyra... sen jag tog bort sockret o börja motionera.
det blev hastigt en drog o spec när cm ändras o vågen gör en glad!

såå nyfiken på fredagens väg o mätning ;)

idag tog jag en simtur iställe för prommis...

guu va jag får skämmas.. lånade mammas cykel förra veckan för att ha ngt att cykla med.
men nu ha jag blitt så ettrig att jag vill ha en egen vettig att komma mig till parken med.. så härja med folk, mezzade bror, ja.... ända tills jag då kom på att jag redan fått en av honom.. *skämms*

lgick ut på gården för att leta fram den... men va fan, som allt annat som ska jävlas så hitta jag ju den inte.. förstås! för en stund så blev ajg rätt bitter på hyresvärden, som kastat den.. utan att undra vems d kunde va.. suck...

ända tills idag, då jag nappa tag i gåbben, härja åt honom, o förtod om han hade velat kasta den, i det skick den såg ut till att vara.. nej nej.. bland alla cyklar som han kastat in för vinterförvaring had han även en över... en röd.. men va fan, min va ju vinröd/lila..
tills jag kom på o fick fundera en gång till.. visst va d ju den roine gav.. inte fan va den lila.. tydligen röd.. nå.. han fick iaf ett gott skratt över min tankspriddhet, men jag blev en cykel rikare ;) som mjag glömt..

så nu e den upptvättad, o skall bara ha en ny innerslang + lite smörj.. sen ska det pedas :P

oj oj....

Inga kommentarer: