torsdag 15 april 2010

planläggning...

idag ska man på utv samtal m flickan.. så får se nu då om hon håller måttet ;)

annars vet jag inte va jag orkar göra idag.. ha fått sån fans smärta på höger sida, under revbenen när jag e ut å går.. o de drar neråt o inåt.. så som man typ får håll... eller fr början ha jag trott att de va håll jag fick, men kommit på att det är det derfinitivt int.. så ska försöka va lugn ngra dagar o se om det går över =(

huj... vaborg närmar sig o trycket blir hårdare... va ska man göra, eller rättare sagt.. va kommer man att hinna göra? då söndagen kommer bestå av konfirmationsfirande, o lördagen behöver bestå av förberedelser inför..

nå återstår att se, ska försöka få en klipptid till trollen då dom ska på dop nästa helg =))
e bara stilla fundersam om jag skulle önska in en kortare frisyr på ronja.. hmm... men antar att ajg fegar ur ändå.. men sku va fint till våren =)

by the way, before you go....... kommer ett bätter inlägg bara man vaknat o ngt vettigt rör sig i hjärnan ;)

Inga kommentarer: