tisdag 27 april 2010

this days, those days.. this days sucks!!!

som sagt.. dagen börja fel, o finns väl fan ingenting som gått som jag tänkt eller velat.. precis ingenting..
sen om jag ska bli småsint så ha tillochmed allt o alla gått emot mig idag!!

skorna skavde som satan idag igen så irritationen startade, ungen så jäkla trött så han somnade halv tiio i sin kärra, vilket innebar att jag inte ville röra den för att ha en argsint unge resten av dagen.
men som resulterade att han sov till elva... mmm men innan hann vakna så börja regnet spöa ner. vilket då ledde till, att allt va vått, o ingen park idag. div planer under parktid....
för att sen komma på att jag had en del o göra o fick sällis in till stan MED sonen med mig.
men sonen kan i sin tur inte alls bete sig i en butik&&/( så de innebar att han trotsa o lipa o betedd sig som en liten unge.,.. hurdan unge säger ajg int...
för att komma hem.. o ha en fortsatt pirrunge...
tänkte mig på mjöd men då skulle ju mamma ha glömt rs hjälm på dagis, o tydligen va d lindrigare för mig att åka efter den o föra den än att hon att bara hämta den.. morr!!

ja... de ha bara rulla i motvind idag.. oajg vart extremt småsint.. det står jag för!!!

men kan inte förstå varför i helvete man har ett såhärnt humör under sk ägglossning,, men inte före mens???

Inga kommentarer: