torsdag 15 januari 2009

tänker fortfarande på doktorns hårda ord...

enligt bevis, skall ett barn under skolåldern ha ca 15st virusinfektioner /år!! men om sju av dom är öroninfektioner, finns det 8 möjligheter till,..men en öroninfektion kan då ligga i småbråka i ngn vecka innan det slår till med buller o bång..
såå vad jag lärt mig av detta: min tös är aldrig frisk, har alltid ont i öronen, näsan rinner, ständigt stegring o allmänt grinig..o hinner aldrig på ngn jäkla efterkontroll!!! så hjälp mig någon!!! hur ska jag veta om de är en annan infektion i kroppen eller om det är en o samma.. för trots allt är det HELT NORMALT med infektioner! o visst är det det! men vis mig när,var o hur o vilket annat virus hon har när hon har... för magviruset, ja de som syns oundvikligt, ja de klarar hon sig ifrån ( hittils i år iaf).

ja vad vore vårat hem utan: hushållspapper!!! sku villa se mig själv en vecka utan det..eller kanske inte.. för är det någor jag missbrukar är det vällan det.. såå hyyvens till mycke :)

men ha det gött, ska trask i väg o tork lite spyor..

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Roni!!
HUr sku de vara att tinga på en remiss till öron pkl och eventuellt få tuber i örona åt Ronja?
Emil hade så där tokigt när han va liten , men efter 12 kurer gav jag mej inte, då krävde jag att han sku få hjälp...å efter tuberna vart han en helt ny pojke...glad å pigg:)
han har nu fått dom en gång till, för dom kommer ju ut efter ca 1 år....nu väntar vi eventuellt på en tredje op??!!

De va bara ett tips...kram på er