onsdag 14 januari 2009

hmmm... tänk efter..
vad är det som gör att den andre, den respektive sätter, lägger eller ja va f'n ägnar tiden
till en enda jäkla tanke till ngn annan än den man officiellt "friar" med????
är det alla gånger ngt fel på förhållandet eller är det bara ngn spänning som den söker?
om man e singel ska man fortfarande låta de upptagna va.. så de så!
för man ska inte ta för att man kan,ja inte ens försöka! MEN.. det är väl aldrig ens fel. finns ju en till... o där, det är där min sko klämmer.. vad o varför har vissa ngt genfel eller bara benägna att tro att gräset är grönare hos grannen??

neeej, jag vill då inte va den som sårar ngn annan o definitivt inte va den som blir sårad, så jag avstår helt helt enkelt :) jag har det så himlars trevligt så här o va inte orolig..låter din karl va ;)


men ett oslyldigt mezz kanske? hmmm.. de ena kan ALLTID leda till ngt annat :P
"syndig kärlek smakar sött"... hmm njae.. inge sötsugen isf!

ta vara på den tid ni har, den kommer aldrig igen... kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den som inte kan hålla sig till den som den "friar" med är väldigt egoistisk. Men vissa har ju svårt att hålla händerna (kuken) i styr....

Unknown sa...

flisan: mmm... o ingen ska få såra mig igen iaf ;)

Anonym sa...

Thats's right! Om nån har sårat dig så är det bara att leta fram nötknäpparn och göra slut på de roliga för han.