lördag 31 januari 2009

den ljuva tonåren ;)

man är ju inte äldre än vad man gör sig, eller hur?? näeh.. just det.. men att jag skulle tillbringa min ljusa lördag med iofs helt härliga tjejer.. men dom är tolv år....

men som ensam vuxen insåg jag hastigt hur intressant allt med kärlek, killar o kläder är..

tänk om den kärleken till killar sku vara lika enkel för oss som börjar snudda vi jämnt år?
alla verkar va kära, alla sina egna kläder är ju snyggast, o vet ni det mest chockerande är?
nu har tiderna verkligen ändrats.. för nu ska man inte va avundsjuk på den som får störst, eller först utvecklar bröst.. har ni en jäkla aning om varför?
det finns en enda negativ med bröst i tidig ålder.. men herre guu!!! dom hinner ju bli såå hängiga dååå! *asg*
tur att dom inte hunnit börjat högstadie o lärt sig ngt om tyngdlage, o jordens dragningskraft :D

ja ni, det va nog den härligaste mittidagen upplevelse jag haft på riktigt riktigt länge, att få va med min brorsdotter o hennes komips!

men tur att man kommit ur tonåren o snart kommer hoppa in i mommotrosornas ljuvliga tid ;)

Inga kommentarer: