måndag 26 januari 2009

*Bloggar* o *bloggare*

åååh! nu är det icke bra mer, men begär ingen hjälp o inga råd! JAG KRÄVER en lite åtgärd bara ;)

vet ej vad som hänt med mig som alltid tyckt skvallerpressen a'la "se o hör" eller med lite tur ålandstidningen lästs om sisådär tre gånger under samma dygn..
men min läslust ha ändrats.. vet ej óm det är till det bättre eller sämre...

bloggar, ja ni vet...! alltid kul o kika in på vännens eller vännens vän o se om man kan hitta ngn ny, eller rent av bara läsa vad som sker i deras tankar o liv :)
men ha bara hunnit kommit in i bloggvärldens förtjusande värld innan jag kommit på mitt beroende jag fått .. o med ett beroende måste man ju alltid få mer, o nå NYTT!
flera av bloggar man tjuvföljer, eller följer.. halllloo ha ju läst samma sisådär.. hmmm ja vete tusan hur många gånger..
va ska man ta sig till när man börjar gå in o läsa sin egen?
hoppas tamitatan , ska få läsa ngt nytt snart :)

1 kommentar:

Erika sa...

Du har ju bara för sköna funderingar ibland :) Men sant, snart läser man nog sin egen blogg me... Haha