lördag 10 januari 2009

hellou!

ha gjort ett försök till att gå på promenix, men avböjde hastigt när de svinkalla vindarna
tog emot o sviterna efter flunnssan uppstod,
för nu låter man verkligen som man rökt sisådär 20 år :(
så iställe har jag legat på soffan alldeles allena o njuutit av massa musik :P

o just det.. hur kan man va sån periodare av musik som jag?
alltid gillat det men efter barna kom ha de då blivit en helt
annan changer av klanger.. hmmm nå ja, pippi o emilsångerna är det inge fel på.
men varför sätter man sig i sista hand? alltid!!
men idag ha jag växt upp i åldern o känt mig som en trött seg tonåring,
som spelar alldeles för högt, för hårt, o en hel hög med blandad musik.
men tackar mig själv för att jag gáv mig tid till att få va den ungdomen jag en gång va :P

för guu va man funderat o mediterat! vart sprang tonåren, o herre gu
hur orka vi alla med varandra.. ???? men herre gu, så ha man haft kul o kan njuta
av att få tänka sig tillbaka, för inte vet jag om jag skulle vilja återuppleva det, för då sku man ju förstöra en hel dags dagdrömmande pöå soffan ..

nu dags för att laga lita mackor till käk o sniffa i sig tillvaron, för snart e det söndag :)

sköt om er sötisar! tänker på er o ni alla finns o har rum i mitt hjärta :P

1 kommentar:

Jeanette sa...

Välkommen till min värld... ;) men jag skulle inte vilja byta bort den heller :). Och kom ihåg att man aldrig är äldre än man känner sig!