onsdag 21 januari 2009

storleken verkar ha betydelse.........

happss..... finns delade meningar om storleken har ngn betydelse. men i detta sammanhang verkar det verkligen va viktigt!'

så här är det.. vart på en feminuters ettårskontroll idag ;) de ni!,de kallar jag effektivt arbete med tanke på att vi kom därifrån med tre remisser o en oläkt öroninflammation!!

men så va dethär med storleken! jag anser att generna har sin betydelse i detta
fenomen vi ska komma till.. kanske det är sådan far, sådan son..he,he! ja mycket troligt!
för L är för kort! hmm jag menar, vadå .. hans far är inte så himla lång o ståtlig.. inte vad jag såg,ser o va jag sett av! så vad räknar dom med sen?
oki, han har typ växt fem cent de senaste halvåret, men med tanke på det första halvåret då han stack iväg med stormsteg, så kan han väl inte fortsätta med det, för då ha han ju faktiskt växt om far innan han e fem år!

jag som mor tvivlar verkligen på att det finns ngra alls grunder till att va orolig för hans tillväxt o mående.. för han äter.. som jag sa..sådan far, sådan son!!!

Inga kommentarer: