torsdag 26 mars 2009

you never know!

Neeh, flåt för mitt slarv men veckan ha ju bara sprungit iväg..
ha gjort allt i min makt för att städa fram våren, men nu kanske kanske är den på väg..men isf va d ju inte dumt med all vårstädning hemma ;)

Nu är det väl mig själv som behöver städas opp, lite hårklipp kanske, ett besök till ögon o tandläkare, kanske rota fram ngt rakdon som kan röja all den behåring som vart på tillväxt på benen, eller rent utav en dusch innan påsk sku ju inte sitta helt fel ;)

I övrigt så går jag med mina eviga dilemman om allt nödvändigt ont...

för ska livet va så svårt eller är det bara man själv gör det svårare än va det är?
ska man alltid ta chansen när den kommer, eller kan de va bra att motså frestelsen ibland?
ja jag vet inte, för om jag motstår kanske inte chansen kommer igen, MEN

den som väntar på ngt gott, väntar aldrig/alltid......

tjingeling :P

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Ta chansen pucko!!

Anonym sa...

tadata daaa, chansen kom, o jag tog den!!!! // råni

Jeanette sa...

Va bra, nu ska du berätta va chansen va oxå =)! När ska vi dricka vin?