söndag 8 mars 2009

foton

vad är det som gör samhället så öppet? va är det som driver alla dessa unga till att fota allt o allting, utmanande likaväl som generande o sen lägga upp dom på internet?

jag måste ju säga själv att de måste ha med självrespekt o självkänslan o göra.. för jag sku aaldrig våga sätta ut en bild fr ngn fest eller ngt på mig, för den går inte att gömma med min hand för er..

men de är ju det som glädjs,att killar som tjejer verkar va mer accepterande jämte mot andra likaså mot sig själva.. o tycker det är så härligt..
nog för att vi lever i en väldigt ytlig värld med utseendefixering etc. men ngt säger ju mig att ngt håller på ändras? eller va är det?

det som är problemet för mig, att d är jag själv som måste göra förändringen, öppna ögonen o inse, att här är jag, o jag är den jag ser i spegeln..

hmmm... take care now bratz,brutz, and girls ;)

Inga kommentarer: