fredag 20 mars 2009

flytta elller stanna?

ja, vad ska man göra?

bor i min två som kanske är lite för liten o som gör att vi alla klättrar över varann o väggarna när man aldrig kan stänga in sig ngnstans.
men bor så bra, bra läge, lugnt men m trevligt grannfolk, o d vill jag inte mista =(

men va ska jag få att tynga mest, att bo rymligare,dyrare, nya grannar, en trea o fortfarande i samma by??? eller ha mina grannar som jag inte har typ ,med min mysiga lägenhet som kan bara bli bättre, gemenskapen om sommaren, men får gå på tå för att inte stiga på ngn eller ngt??

vet inte vad jag vill, förutom att jag egentligen sku ha velat flyttat redan.. o inte sen....

för klarar ju mig ngt år än egentligen eller hur, hörrni....

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Det finns lediga lägenheter i mitt hus, oc här är det trevliga grannar ;)

Erika sa...

Du får komma hit ut ti Vårdö, här har dom riktigt billiga 3:or... Men kan ju kanske bero på att ingen vill bo här... ;)

Unknown sa...

men flickor, jag vill ju va kvarnbobo ;) o bästaste byn har jag svårt att svika, men en trea i sikte :P