söndag 15 mars 2009

(pojkar,killar,karlar,män,gubbar)

jag undrar en sak jag funderat jäkligt länge på..
vad är det som attraherar en kvinna? vad är det som gör att man hittar den "rätte"?
hur vet du ens att de är din rätte du kan gifta dig med? när du ändå kanske säger att man vet aldrig om förhållande spricker. hur kan man då säga att det är den rätta fast du tror att de inte håller livet ut? då är det ju inte den rätta
för min man (den rätte) ska jag leva livet ut med, tills döden skiljer oss åt :P

vad är de då som gör att sm kvinna dras till män, trots den make, man , etc du har hemma?
är det ålderskris, eller vad är det? varför uppskatta ngt annat när du ska uppskatta det du har?

"man ska inte sörja de man inte har, man ska glädjas åt det man har"

ja jag fattar inte.....

Inga kommentarer: