måndag 30 mars 2009

hoppeligen singel!

men va fan e det som klibbar fast i mig så inte man kan släppa taget om mig?
för man klippt banden men ändå är man inte heelt fri, utan att ngn ska va o lägga sig i vad man gör men vem man är med o varför man en kikar åt en karl! o till på de få uppkastat att den dagen man skaffar ngn kommer man att försöka förstöra allt! är det liksom tacken för allt man stått ut m i sju år, o äntligen tagit sig vidare i sitt liv!

nääh, man ska inte tro man kan va en översittare mot mig, för då ha man nog tagit fel på person!
finns ingen som kan tro att dom kan styra mig,för d e jag själv som väljer mitt liv!

så hädanefter när ni ser mig, se mig som fri som en fågel, trots den kladdiga svansen som osynligt nog inte visar sig, men ständigt finns där!!!

Inga kommentarer: