torsdag 24 mars 2011

veeks

dagarna springer iväg och allt går som man inte tänkt sig.. man lever på bristningsgränsen och sover det minimala för att orka om dagen. den ständiga huvudvärken infinner sig snart lika naturligt som andra e pissnödiga..
men måste säga.. det finns en, nej flera som förstår och insåg mina begränsingar och fick mig lugn.. ibland och vissa samtal gör bättre än andra..  vissa kan snacka mig lugn... det tackar vi för..

haft en halvfallet köksbord föresten, men nu ha jag kastat ut det och köpt ett billigt beggat som jag klädde om stolarna på.. mysigt fint mblev det.. nu va de där med en snygg köksgardin till då då..
tack föresten att du låna ut din karls händighet ;P

helgen som kommer, den innehåller alkohol, de e helgmys för engångsskull=)=)=)=)

Inga kommentarer: