söndag 13 mars 2011

sunday

vi so mhade tänkt ta oss en vända via vänner och på kalas.. men nu tror ajg tösen behöver va hemma, då snoren täpper till och en gynnande stegring!!! fan.. nå får hon vila idag kanske hon är pigg nog för dagis i morgon ;)

i morgon är det skolarbeten som gäller hela dagen, måste börja komma ngn vart.. känns som allt bara stannar upp och inte vill glida som jag vill..
nå bara att kämpa.
så jäkla orolig att ajg inte ska kunna få papper på allt då vi kursar i ett ämne som berör mig då man msåte ha ett skiljebetyg för att kunna examinera sig till slut.... o vet ni..de har inte jag..
men ha dom släppt in mig, så ha ajg sagt att dom får attan lov och kasta ut mig åsså då..
men d stressar mig.. för vill se deras rättvisa bedömning fr grundåren som inte i nuläget finns..

annars då? japp.. jag har en svag aning om att ett erbjudande e på g.. men..

Inga kommentarer: