tisdag 29 mars 2011

jag e kass

på att hålla  igång bloggen då jag vet att varje minut vid datorn kan tillverka tre nya rader på  lärdomsprovet. men nu lär jag ha lite extra tid.. fick ett optimalt avslut på skoldagen med ett samtal om en dotter som spyr.. sötaste tösen.. =( men inte nog med det, hann vi hem o klaga amt innan nästa blev hängig och grät-tårarna rulla ner för kinden och han försökte hålla det.. men det kallar jag plötslig smärta. . för tydligen har han ordentligt ont i ena örat, men AVVAKTAR tills i morgonbitti.. hur jag ordnar den läkarturen.. ja de ser vi sen =)

i skolan går de framåt ett steg och bak två steg.. alla planer ändras ständigt o inget är som det ska va.. men men..tydligen ingen mysdag på torsdag medan en sverige resa med studiebesök nästa vecka..fine! framförhållning med en jävla fattig månad..argh!

ronja skulle äntligen ha kommit sig til lläkare med sina problem i morgon.. men problemernaa kvarstår och läkarbesöket avboikas.. hm...

säger j udet.. ett steg fram, två steg bak!

tur att det är sommar snart!!

Inga kommentarer: