måndag 14 mars 2011

pepp

ibland blir pepp bara för mycket.. vissa dagar klarar jag bara inte av att höra från andra som en jävla självklarhet " jamen, de där klarar du" " du e duktig" och "snart e de över" fan jag skiter just nu i det. just nu känns allt helvetes jobbigt och so mman inte kommer ngnstans.. SÅ KÄNNER JAG, och jag skiter i va andra förväntar sig.. för jag tycker detta e slitigt, och att de tär på både humör och psyket..
koncentrationen är åt helvete, och snart hittar jag inte ens ut ur mitt hem..stressen gör mig disträ.. och min förvirring gör mig lipfärdig!!!

tack för att ni läste.. svordomarna fick ni på köpet. tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller helt med, blir wså trött när folk säger hela tiden, jojo dedär klarar du. å massa sånt, man blir ju galen för mindre

//f.d grannen