söndag 13 juni 2010

a question...

haft en underbar vecka, o vi njutit av stranden, vänner o lek.
ingen strid eller ngn omöjlig. känns såå bra ända in i själen.
jag e såå gla för det jag ha skapat, de två underbara som håller mig kär.

allt detta till trots så blev jag så glad när en fråga med glädje kom, en fråga som jag inte hört på ett halv år.
under middagen så begärde ronja sig själv att få träffa o åka till pappa. .
" jag vill verkligen till pappa, kan jag inte få åka dit " guu de värmd i min själ så jag blev nästan tårögd.
äntligen ha hon blitt pappas flicka igen, jag som trott hon tagit avstånd fr de då de vart som det vart.

alltid gillat deras kontakt, alltid beundrat dem två tillsammans, då hon redan dagen hon föddes fick äran att va första dygnet ensam med pappa!( mot min egen vilja)
men av de blev det ngt särskillt..

hoppas verkligen önskan o längtan finns kvar, för vill att hon ska älska oss lika båda två =)
=)

3 kommentarer:

Erika sa...

Härligt! :)

Unknown sa...

jadu... jag lovar jag sover med varmt gott hjärta inatt ;)

så lite kan göra så mycke, bara o hoppas det håller i sig nu:P

Erika sa...

Det håller vi tummar o tår för :)