torsdag 17 juni 2010

en enorm häkla tacksamhet!

livet kan ta en plötslig vändning, så även en helt vanlig grå vardag som håller på lida mot sitt slut.
mitt i plötsligt blev jag inringd på jobb på vak igår kväll, vilket jag ordna så att jag kunde tacka ja ;)

men hur kan jag tacka o hur kan jag säg det på ett rättvist sätt utan att det blir varesig smör eller rövslickeri? men utan F o mamma vore mitt liv ett helt annat än va d är idag, så
en stor smaskig kram till er båda, ni som faktiskt ställer upp när jag väl behöver!
tackelitacktack tack för att jag får lite dispens, friluft, o så! de gör mig gott.

på tal om gott så, e livet rätt durrigt o övertröttheten ha satt in sitt, så..nu rullare ögonen,
hjärnan gått i vila, o barna fått myst ner sig i sängarna. o jag.. .meningen jag ska ta mig genom en dusch, sen film... sen..... Zzzz

Inga kommentarer: