tisdag 29 juni 2010

å****t

paaaaaaanik!

hur ska jag klara av vecka/vecka?? börjar typ i juli med lite semestervecka med pappa om ca två veckor..shit..
mitt stenhårda hjärta ,mitt stenmagade sinne.. ja de svider redan! faktiskt...

mitt i allt känns leo för liten, ronja för krävande, pappa för ovan, jag för pallrig, ja.. allt känns konstigt att vardagen, som tidvis ack vart jobbig nju mitt i allt känns som min vardag.
utan mina barn är min vardag borta... uäääk! nu förpestar det min tillvaro..
ångesten.. den fans ångesten att va utan barnen...

men... iställe får jag tigga jobb! jobb jobb! ska jobba allt va d går o hur mycke som helst.. o hoppas en vecka går lika fort som en helg ...

o sen börjar skolan.. huuuga! får då inte vuxen studiestödet, så väntar på beslutet..
men d ska funka, så säger dom som vet!

mm sku kunna skriva en hel roman om allt som snurrar huvudet, om allt som gör så att jag själv snurrar om nätterna, o hjärnverksamheten slutar aldrig att arbeta..

min ångest, andras vardag.....

Inga kommentarer: