tisdag 15 juni 2010

hur jag än trycker o försöker mata in gilla knappen så syns den ju inte =(
så nu får ni va utan en ogilla/gilla knapp iaf, tills ngn med mer kunskap kan hjälpa mig...

i morgon sku jag ha all tid till ommublering o storstäd o pyssel, men då ska ni tamejtusan se att sommarn e tillbaka.. men då får d å va.. lär komma fler skitdagar senare i juni ;o)

d där med studiestödet måste jag försöka ansöka om, men tusan!!! d kom jag på nu!!
ska man göra d med det där enkla pappret man fick hem? står ju inte ens när skolan börjar eller ngt på det..
skit nervös hur det kommer att gå men va fan, d ska gå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det heter ommöblering ;)

Unknown sa...

det heter även OCh o massa jox, men jag skriver som jag skriver, bara för min egen charm.. stava kan jag... om jag vill ;) o jag kollar sällan om jag stavat rätt =P

Anonym sa...

det är rätt! även jag skriver mycket talspråk... har blivit så när det mest är dator o telefon det skrivs på numer. Annat var det under skoltiden...