söndag 13 juni 2010

medfött?

är jag född till att misslyckas?
eller kanske inte att misslyckas men iaf att verkligen ständigt få det att gå o bli såå fel. =(

vissa saker är roligare än andra, men fan va jag fick chocken igår iaf....

tappade ständigt bort resesällskapet men man visste att man skulle finna varann i ändan.
strosade på o lämnade vagnen för o kolla lite axtra mellan hyllorna.
emellanåt såg man skuggan av de andra, men gick i sin egen lilla bubbla.
som sagt, möttes upp vid kassan då jag insåg att de letade efter mig,
lämnade kassan, o strosade dit...
pratade kost ngra ord, för att sen ställa o ss i kö. OM man ändå sku kommit sig dit innan en man dök upp, o i frågasatt om jag inte hade min egen kärra??
P.I.N.S.A.M.T!
när o var i butiken hade jag vart o tagit tag i fel vagn o inte insett att de va heelt fel varor i den... va??
hur jävla töntig får man va...?

JA, jag tvekar på mig själv efter detta....

1 kommentar:

Erika sa...

Alltså det ska vara du till nåt sånt... Kan inte annat än le :)