torsdag 12 november 2009

kärlek.känslor.kåthet!

för känsliga läsare omber jag hellre gå in på www.libero.com..

hösten/vintern är här och det är mörkt o kallt.. männsikorna håller sig inomhus med familjen/partnern.. men vad händer i hemmen egentligen??

vad är det för fel på mig, eller varför är jag som jag är...
jag har som sagt ett helt normalt singelliv där jag försöker sätta all kärlek på barnen då jag själv har svårt att bara "få känslor sådär" för ngn alls!

men kärlek kan man ju få, och på flera olika sätt, eller hur? kanske inte allt är det optimala för framtidens visioner, men kärlek för stunden är inte helt tokigt det heller... o det liksom kan man liksom leva på ett tag, men inte för evigt..

Evigt... vad är eg evigt ??? folk lovar evig trohet, evig kärlek men varför betyder inte orden lika mycket som dom känslomässigt borde betyda för folk och fä??

jag kommer aldrig stå brud och om jag gör det så e jag kär o galen...

nej jag lämnar känslorna hemma på hyllan, ger kärleken till barna och ger kåtheten en chans...

3 kommentarer:

Anonym sa...

trycker hårt på gilla knappen :) !/nettan

Anonym sa...

:) säger ja bara

Unknown sa...

o jag säger : that's true!! men or women... love is tha shit! vare sig det är för stunden för en månad ELLER för evigt ;)