lördag 28 november 2009

eeeh..

långa dagar, jonä tack.. veckan ha sprungit i väg o ingenting ha blitt gjort förutom en massa ärenden för andras räkning :(

irriterande men vva gör amn inte, om inte ställer upp! alltid för mycke så man får får kräkkänsla över allt sen..
vilket innburit att jag gett hemmet noll tid.. noll! så här har vi definitivt inte jul än.. int ett dugg...
nej jag sku behövt passning av barn av mor men blev jag som passa mor..
tövelkajsa!

nå.nå.nå! lite småfunderingar kring julhandlande om man sku ha åkt en sväng nästa helg ivf. ha ändrat mig o sällskapet inför nästa helg.. ja cirka sjuhundra elva gånger minst.. men kanske.. kanske åker jag iaf..
åker liksom igen den nittonde ;)

jajajaj.. flååt.. måste rusa. har en del att passa upp mina tre barn med nu..

höres!!!!!

Inga kommentarer: