torsdag 19 november 2009

hi girls and boys!

tjena... som sagt.. mår inte super, men jag mår iaf..
har en del framtidsmål men många frågor...
varför e jag tungandad, varför trött, varför högt rr?
läkartid i tis. men inget framkom, han ha ringt, men missat hans samtal två dagar..
sku ringa upp hc för att få prata med honom då han had typ ringt en minut innan!
men icke, där fick jag bara gnäll om att hur jag kunde veta att d faktiskt va han, o att han inte had telefontid o blablala... månne man e bitter!!!

o nu funderar jag på vi kom int på något.. inte ett enda skit!! en halvtimme av en massa funderingar o d resultera i massa ???? men tänk efter...
*tungandad
* hög puls
* svårt att ta halsbloss (emellanåt)
* blodtrycket högt
* toksvettas (ibland)
* tungandad
* yr vi ansträngning
* tryckkänsla i bröstet ibland
* motion/ känns som man går i motvind
* yttrat mig om att d knns i hals som jag sprungit
* TRÖTT
========
======
LÅter ju som astma, hur ha JAG inte tänkt på D??? o AstmAN kan komma av....
just d vänner... möglet.. nu sKALL jag baNNE Mig slit tAG I LÄkaren..

Inga kommentarer: