torsdag 12 november 2009

försvarstal!

alltså, mitt blodtryck är inge bra, vilket jag behöver ta på allvar, jag vet!
men varifrån ha det kommit? är det bara ett tillstånd som är övergående eller är det en biverkning av min Hypotereos?

om det inte finns någon som helst förklaring så kommer jag att ställa mig som ett frågetecken då jag på sistone faktiskt gjort endel saker som borde göra gott

* rökt minimalt
* försökt vart ut på prommisar
* inte stressat runt som förr
* inte lika rastlös som jag tidigare varit
helt enkelt vart mycke hemma o haft slött då jag vart rejält trött på sistone
och inte behövt haft måsten, o då jag e rätt ensam att vara hemma på dagarna..

ja jag hoppas jag får nå bra svar på tisdag.. för finns d inget annat, får jag
ändra mer än vad jag vet jag ska ändra på :(

en sak vet jag... jag mår skit o orkar o får inte orka med det jag borde orka...

Inga kommentarer: