torsdag 1 oktober 2009

trygghet?

detta kommer jag int få till men:

männískan är full av känslor vilket kan beröra både en själv o andra i vissa situationer.
men ifrågasätter hur o när man kan leva tryggt o när vet man att man kan lita på det man känner. '
anser att d kan va rätt svårt o lita på både andra o en själv.
för hur vet jag i dag att de som va igår va bara en fling eller hur vet jag att det som händer i morgon kommer bli min framtid?
ska man ge upp allt för ev. ingeting?

men en sak vet jag, o man lever bara en gång, så ta vara på d som erbjuds, det kanske aldrig kommer igen! ;P

med tänk om....så kanske man kastar bort sådant som man eg borde tagit vara på..

OCH föresten, det kommer ALLTID en vardag, MEN hur vet man att det inte är början på slutet?

bittert inlägg iknow, men jag litar inte på någon, inte ens mig själv....

Inga kommentarer: