torsdag 15 oktober 2009

string!


jag är verkligen ingen kvinna med ett öga för inredning, det kan jag fanimig erkänna!
men en sak, Stringhyllan som redan blev populär på nytt för x antal år sen...
var är formen? och vart är det snygga??
så fort jag ser en sån hylla tänker jag tebaks till fasters hus, vars flera rum inte är renoverade sedan byggnadstiden.
o där inne, längs inne i kusinens rum, hänger dessa otaliga "STRINGHYLLOR" fullmatade med gamla kalleanka pocketar... vad är liksom charmen???
dessa modernare designers o så kanske gör dom liite xtra gott.. vad vet jag...
men enkla,trista,fula o framför allt gammalmodiga, det är dom... eller är dom faktiskt så fula??

2 kommentarer:

Anonym sa...

det kallas retro ;) o i rätt sammanhang, dvs 60-tals stil gör dom sig bra

Unknown sa...

se nu barra! nu kom ordet retro med in i bilden oxå ;) yepp retro kan va rätt, men inte hemma vid mig =P