söndag 4 oktober 2009

godmorgon!

vet ni va jag glömt att berätta..

på Torsdagskvällen kom E hit för att sova över.
lite orolig va man ju för hur det sku gå att få dom alla tre att sova i samma rum, utan en massa krångel o bus.
men stålRåni fixa biffen o alla somna sött på under halvtimme ;)

på Fredagen så steg vi upp före tuppen, precis som vanligt, men jag med ångest över hur jag sku hålla dom sams utan världskrig bland oss alla. men döm om min förvåning när alla tre lekte som ljus tillsammans ( oki L tukta E o R en hel del) men d hör till vanligheten att kusinerna emellan inte riktigt drar lika!

ja ni, att ha ett tredje barn underlätta en trist vardag o flörgyllde den, jämfört med min illusion om ett dygn av rent helvete !!

impressed, n like it! han e så välkommen igen den grabben o d e andra åsså!

BY THE WAY, ta fram bakbunken o smäll ihop en bulldeg, eller va lat o åk till butiken för idag är det: KANELBULLENS DAG!
inte för att jag förstår överhuvudtaget varför allt ska ha en egen dag, o varför just en bulljäkel. äter vi liksom inte tilräckligt med socker i vårt samhäle redan? iaf hemma hos os!

Inga kommentarer: