tisdag 27 oktober 2009

full pott!

hörrni, de där gick skitabra, faktiskt!
vissa läkare o sköterskor är bättre än andra, så e det bara =P

inte en sur eller ledsen min förrän obehagskänslan av narkosen gjorde sitt...
inte ett illamående eller kräk efter allt!
inte ett endaste klagomål på smärta eller dyl!
allt till trots en gomtonsill mindre 0 två nya tuber insatta!
en extremt lugn o trött R i uppvaket bara, o lite xtra slemmig under narkos...

det första jag hörde av na va väl eg för att kanylen skulle bort.. hmm..
gla att det gick då himmelens bra o jag vet att jag har värdens sötaste duktigaste dotter!

o vilken unge är inte skitgla att få va utan en jobbig lillebror, ha morsan för sig själv, käka i vardagsrummet o framförallt att gå på glassdiet!

nå nu ska jag kila igen, mysa med min trollunge.. o hoppas på att vi somnar =P

vinkevink!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj va skönt, krya på henne :)
Kram Janice