lördag 31 oktober 2009

hej!

nu håller jag på smäller av, o istället för det kommer ett gnällinlägg!

skit i min ekonomi, o va jag får per månad... de vågar jag knappt räkna ut själv just nu...
men jsut nu är det fel tid, fel m,ånad, fel årstid allt e bara fel med xtra utgifter!
kucf! va händer då.. hmmm mobilen har fnatt, dammsugarn e slut o även dvdn!

o hur ska jag kunna ta hand om mitt psyke o ha mina terapisamtal med vännerna, kunna städa så inte barna lever i ett råttbo, o om jag vill vila öronen en kvart o inte har en dvdspelare! liksom det hör till vår vardag!
shit,shit shit!! men vettni, allt har en lösning, så inge fara med det, men just nu e jag lite rädd för bilen min... finaste gåbortflisan ska väl å ge upp nu bara för att jag vid kaffebordet vi min bror häromveckan satt o skröt så fint om min bil... (när fan ska jag lär mig o bara tiga) o bror försökte övertala mig om vilken rackelrede jag körde... morr!!

men ska åka till elgigantti, glutta lite o kanske önska av tomtefar eller te födisdagen ;) en dvd eller dammsugare... eller så har jag i verkligheten inte nerver å vänta till dess... men iaf ;)

tack för att ni lyssnat här, då jag inte kunde ringa o gnälla till er.. men vill ni höra mer gnäll,
RING mig ;)

Inga kommentarer: