torsdag 16 juli 2009

svammel

crap! vaknade upp, o insåg att barna var klarvakna medans man själv låg o önskade sig att allt va en dröm, o man sku fått slå fast ögonen igen ..
känns som jag aldrig kommer vakna idag, går i min egen värld o får i
nte ngt gjort..
tung i huvudet, trött i ögonen, o slut i kroppen.. o till på de så blåser d ute idag :(

R ha sovit gott efter att fått fira sin fyraårs dag, fått
en massa fina presenter, o sen d obligatoriska, lite strid med kusinen gjorde dagen fulländad ;)men en liten förkylning fick hon å som tack ;) men d va väntat med alla nysningar hon spred i krig sig med igår :P

nu har vi inget inplanerat för oss, bara ett kalas i morgon, så nu kan vi njuta av resten av sommaren.. så nu ska jag ta filten, kylkassen o ut tillstranden varenda dag, o ligga o fundera på sandkornens uppkomst.

ja just d jag, hörrni, jag som e lantololla, höll precis på glömma en viktig detalj, i morgon börjar ROCKOFF va? hmmm.. sku såå vart på takida, men men ..hemma med barnen ska jag va.
ersätter d med att kika på snygga vikingar på första parkett, o njuta av tillvaron med en öl eller två :P
hoppas ni som redan haft semester, ha kunnat slappna av, o fått njuta lite av sommarvärmen, o ni som får snart, så hoppas jag hinner njuta av ngt dom med ;)

nu e det SLUTSVAMLAT! ut med mig, puss o kram

Inga kommentarer: