tisdag 7 juli 2009

dag för dag

oj oj oj!
man kan få stressmage för mindre. tyckar allt springer iväg utan att jag får ngt gjort..!
nu när himlen ha öppnat sig, o vattnet öser ner, hade jag lovat mig själv att
göra storkok,storbak, (r fyller snart), städa förrådet, etc etc etc... men inget av d ha jag fått gjort, o rum i frysen har jag inte heller =(
men ska höra med en viss, om d finns rum där kanske ;)

Rs 4 års kontroll gick hyvens, o sprutan fick vi instucken, efter en jäkligt hård kamp mellan mor o dotter.
d tokiga va att mot kvällen blev hon halt, o till slut kunde inga tösa gå pga värken av sprutan som blev i benet + att hon fick feber , men tackar för värkmeducin ;) allt e redan bättre idag :P

ikväll ska jag o R åka på bio; ice age 3!!
sällan vi gör ngt tillsammans så ska bli mysigt o få va med bara henne lite, hoppas bara hon orkar, efter allt.

jag blev o fundera om d finns ngn själ som e intresserad av oriflame än???
eller kanske tuppeware?? sku villa se om d kanske sku ta o bli lite partyn i augusti ngt :P

ropa till i kommentarrutan bara ;)

kram, hej, o hoppas verkligen ni slappnar av i d ljuvliga myspysvädret vi fått

1 kommentar:

Unknown sa...

Halloj....Jag kommer gärna på lite party, e skit länge sen nu....kram