måndag 27 juli 2009

jåmenjahajaa

vem släckte ljuset, eller vad de jag som vakna ur dimmorna?
sitter, kan knappt andas, stel som få o bara undrar:
vart tog livet vägen, o vad ska jag göra av livet nu?
ville ha livet jag hade, o sällskapet som fanns runt mig.
vart tog allt vägen o varför gick dagarna allt för snabbt?

livet är helt underbart, kommer o leva på veckan som varit men lite vill ha mer =P

äntligen har jag barnen runt mina ben igen, o glada o busiga som få. gjorde gott att få va med pappa lite längre än vanligt ;)
Rs mun ha haft diarre o haft hur mycke som helst ti att få berätta, o de glädjer mig.
de gör mig så gla att veta att hon gillar läget vi pappa o verkligen tycker massor om hans sambo! ;)

shit snart e d ju aug o sommarlovet för r förbi, herre gu!
lite picnicar o o sånt måste vi ju hinna med, o kanske en fisketur :P

men men slutsvamlat för idag =) dags att occuperasofflocket nu

take care now!

Inga kommentarer: