torsdag 9 juli 2009

soffor

Hmm.. tanken slog mig när jag skulle lägga ut min gamla hörnsoffa i marknaden att dom två som ska ersätta den nuvarande soffan är... är....
just de nu minns jag inte mer hur dom sg ut juh.. så gör jag kanske dumt i att byta ut min gammelskrutt mot ngt som inte alls är ngt bättre?
shit shit shit!!!panik!
nå får kanske komma o kika på dom i morgon.. om jag ringer o hör, om jag bara hinner orkar o kan,, va gör ajg annars.. nåjaa. livet går vidare fast jag kanske gör dumt.

mitt i all trötthet o all regn fick jag ta tummen ur arslet o fick ihop en 80 bullar iaf idag,så lite gjort varje dag gör mycke till nästa veckas kalas :P

hittat antal babygrejer i min skåpstädning jag hade igår, så nu hoppas jag verkligen hon vill låna o ta emot så slipper jag ha d o trängas i min lilla lya o hon får anvädning av d :P tjänster o gentjänster ;)

en sak jag upptäckte av d ajg fått o fått lånat i dressväg, e att byxorna fattas alltid ;) ha ni tänkt på d ngn annan?? finns en naturlig förklaring jag vet, för brallorna slits liksom liite mer än jackan kan jag tro..

hoppas ni haft en mysig dag i regnet, snart e sommaren tillbaks o då lockar stranden igen, annars bleknar vi alla snart bort igen :P

P o K

Inga kommentarer: