söndag 19 juli 2009

@%?&*?+

rockoff är i fulgång inne i stan, otal artister som kommer att få entra scen under veckan, men finns en enda kväll jag sku velat gå, är ikväll!
Takida trodde jag att va ett måste, ett gott ont! men själv kommer jag få stanna hemma, lyssna på skivan o fantisera mig vilket röj det kommer va!

kanske sku jag funnit en barnvakt, o kanske sku jag kunnat tagit mig råd, men sällskapet ha lyst med sin frånvaro tills idag.... AAHHH!
men känns lite sent påtänkt nu... usch, kommer sura hela kvällen nu!

nog för att vikingarna kommer iland snart, men för faaan! vem kan jämföra takida med vikingar??

3 kommentarer:

Erika sa...

Sitter oxå hemma o surar över att missa Takida, men va tvungen att jobba... :( Å inte får man se nå Vikingar här ute heller... :( Måste ju va lite skoj o bo granne me dom :)

Unknown sa...

joo d e såå mysigt, trevligt ja allt, o pubben som rågranne e bara en fördel ;)

Erika sa...

Du, det där e nog bra orättvist! Va sägs om några inneboende sista delen av veckan??? ;)