tisdag 19 januari 2016

vanor!

Liksom, alltså nu.

När ni borstar tänderna, har du helt säkert din egen lilla ritual.

Men ni vet, när jag träffade kärleken efter antals års egentid i badrum och dusch kan det innebära antingen att visa hänsyn, eller så en Råni DÄR MAN ALLTID GÖR SOM MAN ALLTID GJORT ;)

Ni kan tänk er synen för en som aldrig någonsin ens tänkt tanken att borsta tänderna i duschen.
SJälv hoppar man i duschen, duschar tvättar och så när balsamet verkar hojtar man till över att man ska bara, Hämtar borstan och börjar gnid i kring tänderna!
Där står killen, jag nyss förälskat mig i, med stora ögon och inget säger, utan bara stirrar!
Till sist utrycker han sig försiktigt... jag ha nog aldrig vart med om någon som borstar tänderna i duschen,, faktiskt aldrig!

där står jag näck, med dregglet rinnandes ner för mungipan, duschen strilar och för en sekund kände jag mig liten, bara tills jag kom på att det är bara alla andra som inte kommit det praktiska med det hela

jag lovar, han forsatte träffa mig.. och fler uppståndelser ha hänt kan jag lova ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan se nästan hans ögon som stirrar ������