onsdag 6 januari 2016

vanor ala bananos!

livet ni ser mig ha, är inte det liv jag känner att jag har.
jag har förmånen att träna för en sund livsstil, för att hålla den svaga rygg stark och för att hitta en motivation att stiga upp om morgnarna.

 Ibland undrar man vart man skulle vart om man inte såg  detta positivt. jag vet hur jag kände och mådde 2012.
FET,EXPLOSSIV SMÄRTA OCH HOT OM SUICID. tänk, tänk att man överlevde den tiden och att man är där man är idag. Minns knappt hur jag såg ut, hur smärtan var och varför man överlevde.

De va de där med utbildningen till.
 får man spy galla över något så är det en påtvingad utbildning som kan komma ta 4 år och inget jobb under tiden.
nej, jag vill verkligen jobba!
 att man sen inte kan återgå tillbaka till sin tjänst när företaget omstruktureras svider hårt,
men kom ihåg, det finns säkert en mening med allt, eller hur?

Vaknade för övrigt av en ADHD hund och fick quickstart på dagen och hävde i mig kaffet på väg till träningen.. glömde visst bort att de va ngn notis om att de var 10 först ;)

Nåväl, träningskläderna är på, kaffet och frukosten urdrucken, och morgonprommisen är på g!

klapp i arslet o åpp med er!


Inga kommentarer: