fredag 27 januari 2012

=(

att skoja att man e gammal i en ens kropp börjar mer och mer kännas som verkligheten..
att va sjukskriven sitta o inga göra ngt men ändå må skit o svettas gör inte min dag liksom...

hoppas detta är ngt snabbt övergående o jag snart kan få va mig själv igen.. orka va mig själv.. mått illa ett tag, huvudvärk o bomull i huvudet. har sin orsak.. men man blir rätt slut och vill kryp under jorde o komma fram till våren.

de enda jag skall klara e nu, e att ta bort ciggen helt o hållet. gick inte fullt ut igår, tyvärr! ibland tar man illamående för en cigg ;)

så här o nu noterar jag, inte en cigg med mig när jag far! en snusbruk ersätter platsen som en akutnödlösning.men tanke på smaken där med så.. ja en sak  i taget..  vad gör man inte för att visa i vår att jag får slippa medicinen igen.. vill faktiskt inte behöva äta de..

äsch.. skulle aldrig skrivit detta när man har en sämre dag.. .nu ryck upp sig =) jag får ju röra mig och de ska jag göra, vi börjar väl med tvätten nu då ;)

Inga kommentarer: