torsdag 19 januari 2012

Update!

vinterhalvåret är här, och därmed ronjas ständiga förkylningar och nedgångar.. ledsnade på den allmänna sjukvården igår, när jag efter 8 veckor fick höra ett avvaktande, satte på luren, och ringde den privata sektorn direkt!

efter en förklaring och registrering så hade vi en timme tills doktorn ville kolla hennes över andings och hörselssysstem! OCH reseultatet va ett mycket fult hö. öra (jäkligt fult) och ett infekterat öra och en ny antibiotikakur =) hoppas verkligen på tillfriskning nu.. Efter sju åtta veckor..näjj, intutionen om öronen sitter kvar. hopaps bara det är inte nå nytt krackel utan bara en normal öroninflammation som går över =) men herre jösses hur hennes hosta låter idag, rosslar fr tårna banne mig! ett tecken att slemme tänker lossna månne 09

i övrigt så kracklar det med lite annat för mig, torde få svar på hur det eg. ligger till på den svenska sidan.. hoppas jag! annars kommer min " bäbis" och jag aldrig att sammanföras =(

Inga kommentarer: